woensdag 3 juni 2020

Zomer en een nieuw begin!



Schoorvoetend, aarzelend en een tikkeltje onzeker zet ik mijn eerste stapjes om deze blog nieuw leven in te blazen...
Ik ben er lange tijd tussenuit geweest, veel te lang. Omdat ik helemaal geen 'computerkrak' ben, kost het mij veel tijd om uit te zoeken hoe alles precies werkt: hoe voeg ik ook alweer een foto in? Hoe pas ik het lettertype aan? Hoe verander ik de layout van mijn blog? 
'Vereenvoudigen' is daarbij mijn codewoord! 


En wat heb ik in hemelsnaam mee te delen aan de wijde wereld?! Niet veel bijzonders, vrees ik. Je hoeft hier geen diepzinnigheden te verwachten. Geen filosofische uiteenzettingen. Geen creatieve handleidingen, geen 'wauw' foto's, geen reisverslagen naar verre, avontuurlijke bestemmingen,... 
Ik richt mijn aandacht op de kleine, eenvoudige dingen rondom mij. 
Die geven mij de meeste voldoening.
Ik kan heel erg genieten van de natuur die nu, begin juni, al op een zomers hoogtepunt lijkt te zijn,
van een wandeling langs een bloemenweide,


of door de bossen,


of langs een klein riviertje (waar helaas momenteel veel te weinig water in staat).
De natuur geeft mij energie. 
Laat ik daar maar mijn eerste blogje mee afsluiten.
Hopelijk tot heel snel!

4 opmerkingen:

  1. Ik ben alleszins blij je hier nog eens te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whow,dit is lang geleden. Welkom terug. Wat een mooie lay-out heb je van je blog gemaakt. Ik ben benieuwd naar meer.:-)
    Lieve groetjes.
    Kris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. als ik je foto's zie dan denk ik dat je genoeg te delen hebt ,er is altijd wel wat het komt soms vanzelf op je pad. en het zijn vaak net die kleine dingen. Kortom ik ben blij dat je er weer bent
    liefs Albèrtje xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom terug. Die kleine, eenvoudige dingen zijn het belangrijkste. Dat hebben we nu in die corona-periode massaal gemerkt. Gek ik had hier al eerder gereageerd maar blijkbaar is er iets fout gelopen bij het posten? Dus probeer ik het nog een keertje.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Ik lees ze met veel plezier!