zaterdag 8 maart 2014

Fotografeer eens een sjaal

Eén van de leuke dingen aan bloggen is  het maken van foto's om op je blog te plaatsen, vind ik. Tegelijkertijd is het niet altijd gemakkelijk om iets mooi weer te geven...
 
Eerst maar eens mijn sjaal neerleggen op mijn favoriete fotoplekje voor het raam, veel buitenlicht gegarandeerd...
 

Mmm... Wat als ik hem buiten over de buxus leg?


Zo zie je misschien het schaduweffect ietsje beter?

 
Of ik hang hem gewoon in de krentenboom...
 
Het is de 'Shadow shawl', een patroon van Antonia Shankland, gebreid in twee tinten Manos del Uruguay wol, gekocht bij Julijas shop.
Bij mijn sjaal liggen de tinten vrij dicht bij elkaar, waardoor het schaduweffect minder opvalt, maar het is een heerlijk zachte sjaal geworden.
 
Nu ga ik genieten van het prachtige lenteweer en lavendel planten in de tuin...
 
Tot de volgende keer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Ik lees ze met veel plezier!