dinsdag 25 februari 2014

Februariwandeling

Wat hebben we de laatste dagen al kunnen genieten van prachtig lenteweer!
Niets leuker dan op zo'n dag een lange wandeling met de hond maken door velden en bossen.


Vooraleer we op wandeling vertrokken, maakte ik een foto van mijn granny stripedeken om te kunnen tonen op mijn spiksplinternieuwe blog. Onze hond (die letterlijk mijn allertrouwste 'volger' is!) nam onmiddellijk plaats op het dekentje, alsof hij dacht dat dat zo moest, ons fotomodelleke!


 





En zo zag onze hond eruit na de wandeling... We hebben op sommige plaatsen flink door de modder moeten stappen, maar dat kon de pret niet bederven!

1 opmerking:

  1. Ah hier zie ik hem dan : DE Hond! Schattig hoe ie op je dekentje zit met zo'n onschuldig snoetje!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Ik lees ze met veel plezier!